loading

Στα πλαίσια της ειλικρινούς μας σχέσης αν για οποιοδήποτε λόγο έχετε απορίες, χρειάζεστε διευκρινήσεις για θέματα που σας προβληματίζουν ή εάν κατά την επίσκεψη σας στο κατάστημά μας δε μείνατε απόλυτα ικανοποιημένος, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η καλοπροαίρετη κριτική σας θα αποτελέσει για εμάς πολύτιμή βοήθεια στο έργο μας και θα επιφέρει σημαντική βελτίωση στις προσφερόμενες υπηρεσίες.


CUSTOMER ASSISTANCE CENTER

Η εταιρεία μας και οι άνθρωποι της βρίσκονται πάντοτε στη διάθεση σας για να απαντήσουν σε οποιαδήποτε απορία ή σχόλιο έχετε σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Σε περίπτωση όμως που θεωρείτε ότι οι απαντήσεις αυτές δεν έχουν καλύψει πλήρως τα ζητήματα που έχετε θέσει , μπορείτε συμπληρωματικά να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Assistance Center) της Opel Hellas S.A στο τηλέφωνο 210 61 64 700 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση customer.assistance@gr.opel.com.


ΕΡΕΥΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Η Opel Hellas S.A στα πλαίσια της έρευνας ικανοποίησης των πελατών της αποστέλλει δύο (2) ερωτηματολόγια στους κατόχους Opel.

1. Το πρώτο ερωτηματολόγιο αφορά την εμπειρία αγοράς και παράδοσης του νέου σας αυτοκινήτου και αποστέλλεται τον πρώτο (1) μήνα μετά την κτήση του.

2. Το δεύτερο ερωτηματολόγιο αφορά την πιο πρόσφατη επίσκεψη σας στο συνεργείο του εξουσιοδοτημένου επισκευαστή Opel και αποστέλλεται περίπου δώδεκα (12) μήνες μετά την κτήση του.

Θα σας παρακαλούσαμε να αφιερώσετε λίγα λεπτά από το χρόνο σας για να συμπληρώσετε τα ερωτηματολόγια και σας διαβεβαιώνουμε πως η γνώμη σας μετράει και συμβάλει στην βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε.


Αρχή σελίδας